joi, 26 martie 2015

7 strategii pentru a iti creste succesul in afaceri

 

      7 strategii pentru a iti creste succesul in afaceri,
                                                                                                 de Brian Tracy

Brian Tracy este CEO al companiei Brian Tracy International, specializată în training şi dezvoltare a antreprenorilor şi a organizaţiilor. A fost consilierul a peste 1000 de companii şi a ţinut peste 5000 de conferinţe pentru mai mult de 5 milioane de persoane, pretutindeni în lume, pe 6 continente (în peste 80 de ţări). A creat peste 300 de cărţi audio şi programe de dezvoltare video, inclusiv cel mai bine vândut program din toată lumea, Psihologia succesului, care a fost tradus în peste 20 de limbi.  Inainte de a crea compania Brian Tracy International, Brian a fost director de operaţiuni al unei companii cu o cifră de afaceri de 265 de milioane de dolari. A avut o carieră de succes în vânzări, marketing, investiţii, imobiliare, consiliere în management, etc.
Avand in vedere  uriasa experienta a acestui "Guru", nu ne ramane decat sa incercam sa sustragem  cat mai multe informatii, cu adevarat valoroase .




De ce ai nevoie pentru a avea succes in afaceri?  Ai nevoie de o gramada de lucruri pentru a conduce o afacere de succes.

Pentru inceput, trebuie sa detii un produs care este dorit, care este necesar, si pe langa asta, produsul trebuie sa aiba un pret corespunzator. Acesta este doar inceputul.

Pentru a avea o afacere de succes, exerseaza urmatoarele lucruri. Daca strategia ta in afaceri are deficiente intr-o anumita arie, este timpul sa rezolvi situatia.



       1)  Fii prezent si meticulos.

Pentru a isi creste afacerea, patronii trebuie sa fie acolo tot timpul, sa se implice, sa puna mana, ca doctorii. Un proprietar de afacere nu trebuie sa fie niciodata speriat de sarcinile marunte. El/ea trebuie sa faca pasul si sa ajute la ridicat cutii, la aranjat lucruri, la mentinerea curateniei la locul de munca, etc. Lucrurile marunte se observa, asadar atentia la detalii este foarte importanta.

       2)  Arata-ti pasiunea.

Vanzarile sunt un transfer de entuziasm. Detinatorii de afaceri/patronii trebuie sa isi arate entuziasmul pentru produsul sau serviciul lor, la fel si pentru clientii lor. Pe langa faptul ca trebuie sa isi arate pasiunea, trebuie sa fie optimisti. In afaceri exista tot felul de probleme. Trebuie sa privesti partea buna a fiecarei situatii, si sa inveti din tot ce a mers rau.

       3)  Concentreaza-te pe client.

Scopul unei afaceri nu este profitul. Scopul este acela de a crea si a pastra clientii . Vrei ca ei sa vina o data, dupa aceea sa revina, iar in final sa isi aduca si prietenii. Cum o faci, are legatura directa cu numarul de clienti satisfacuti pe care ii ai. Pentru a creste satisfactia clientilor, trebuie sa ii asculti si sa te implici in experienta lor.

       4)  Devino mai competitiv.

Daca nu detii monopolul exclusiv, competitia este totul, iar diferentierea este cheia vanzatorilor de succes. Nu poti sa ai o companie “ la fel si eu”. Trebuie sa ai un avantaj competitiv. Daca nu ai, creeaza unul.

Totul se reduce la propunerea  ta de vanzare, care este unica. Asta te face mai bun decat competitia. Poate fi locatia, produsul, dar de cele mai multe ori, esti tu. Cand clientii se gandesc la o afacere, de cele mai multe ori se gandesc la persoana care este in spatele afacerii,  in special la detinatorul afacerii.

       5)  Fii atent la bani.

Pentru a pune la punct o strategie de afaceri, detinatorii unui business ar trebui sa se concentreze mereu pe vanzari, venituri, Cash Flow, si sa stie zilnic cati bani se fac. Concentraza-te pe profitul net, nu brut. Asa vei sti in mod real cum iti merge afacerea.

“Idealizeaza-ti afacerea”. Gandeste-te la cum ar arata afacerea ta perfecta, si gandeste-te la ce trebuie sa faci pentru a o realiza.

       6)  Fii cel mai bun.

Detinatorii afacerilor de succes lupta intotdeauna pentru perfectiune.Vor sa fie cei mai buni in ceea ce fac. Sa fii cel mai bun inseamna sa fii tot timpul in miscare, sa muncesti din greu, si repede. Sa fii cel mai bun inseamna sa vrei sa inveti mai mult.

       7)  Masoara-ti succesul.

Succesul este definit diferit, de la persoana la persoana. Cea mai buna masurare a succesului:

Nr. 1 - ar trebui sa iti placa ceea ce faci. Acesta este succesul fundamental.

Nr. 2 - trebuie sa iti atingi targetul, constant. Asta arata ca stii ce faci.

Nr. 3 - trebuie sa iti iubesti produsul sau serviciul, si trebuie sa iti iubesti clientii.

Daca faci toate astea, singurul rezultat la care poti sa ajungi, este succesul !

Concluzie : Toate aceste sfaturi sunt importante pentru a iti creste afacerea. Sa ai propria ta afacere este provocator,  si profitabil. Este important sa iti planifici si sa iti stabilesti obiective pe termen lung.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu